کارواش بخار چه کاربردی دارد؟

کاربرد کارواش بخار در شسشتوی اتومبیل

کارواش بخار چه کاربردی دارد؟

۷ بازديد
این دستگاه‌های تمیزکننده کارواش بخار سطوح سخت را می‌توان برای تمیز کردن بیشتر سطوح سخت داخل خودروها برای جزئیات حرفه‌ای داخل خودرو استفاده کرد. بخارشوی ماشین برای تمیز کردن سطوحی مانند پایه درها، چرم و صندلی ها، داشبورد، داخل درها و موارد دیگر ایده آل است.
کارواش های بخار قابل حمل یا سیستم های شستشوی فشار بخار سیار
سیستم‌های شستشوی فشار سیار با قدرت تمیز کنندگی بسیار زیاد برای برنامه‌های سخت‌شویی ماشین خرید کارواش بخار بیرونی ایده‌آل هستند. سطوح فشار و نرخ جریان این ماشین‌ها نتایج تمیزکاری بهتری را بدون آسیب رساندن به سطوح خودرو ارائه می‌کنند. برخی از ماشین‌های کارواش بخار ماشین دارای دبی بسیار کم برای تمیز کردن موتورها هستند. این تجهیزات حتی می‌توانند یخ و برف را آب کنند، جدای از از بین بردن لکه‌های پرندگان، بقایای حشرات، و سایر آلودگی‌ها. با توجه به وجود کویل های تعویض بخاری فولادی ضد زنگ، تجهیزات کارواش بخار ماشین می توانند آب سرد را در عرض 30 ثانیه به بخار تبدیل کنند.
https://carwashboxar.doodlekit.com/
ماشین‌های کارواش بخار معمولی از سطوح فشار بالا تا 3000 psi و دبی بسیار بالا استفاده می‌کردند که منجر به آسیب رنگ می‌شد. این مشکل در ماشین‌های کارواش بخار ماشین نیست.
ماشین‌های کارواش بخار پیشرفته اتومبیل می‌توانند بدون وقفه و به صورت کاملاً متحرک با اندازه مخزن آب مناسب، ژنراتور برق و مخازن پروپان به صورت کاملاً متحرک کار کنند.
یک دستگاه کارواش بخار ماشین را مطابق با نیاز خود انتخاب کنید که دارای آخرین فن آوری ها برای نتایج تمیز کردن موثر است.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.