خرید کارواش بخار با کیفیت

کاربرد کارواش بخار در شسشتوی اتومبیل

خرید کارواش بخار با کیفیت

۸ بازديد
جزئیات خودکار با تمیز کردن با کارواش بخار خشک فرش، چرم و اثاثیه شما را در عرض چند دقیقه تمیز، باطراوت و خشک می کند! اجازه دهید بخار روغن آرنج باشد، و بگذارید گرما حرف بزند. بخار خشک در حالی که لکه‌های سخت را می‌شکند و در کثیفی می‌شکند، ضدعفونی و خوشبو می‌کند. چه شما یک کسب و کار جزئیات خودکار مبتنی بر تلفن همراه دارید یا بر اساس موقعیت مکانی، ما ماشینی داریم که به بهبود پیشنهادات تجاری شما کمک می کند. با تغییر سیستم های مبتنی بر آب که اثاثه یا فرش و فرش را اشباع می کنند، به سیستم ضدعفونی کننده کارواش بخار خشک و جاروبرقی، مشتریان شما می توانند از آنجا دور شوند. با صندلی های خشک و داخلی.
کاهش هدر رفت آب، محدود کردن رواناب و اجتناب از محل های شستشوی گران قیمت. با گنجاندن کارواش بخار ضدعفونی کننده بخار و/یا بخار تمیز عمیق و وکیوم در بسته های خدماتی خود، نه تنها نتیجه سریع تری با تمیز کردن بهتر خواهید داشت، بلکه بدون ضایعات آب و شیمیایی نیز خواهید داشت. کارواش بخار کثیفی را که آماده حذف با یک پارچه میکروفیبر نرم است بالا می برد و به دام می اندازد. به راحتی شیره درختان و سایر آلاینده های دشوار را در کمترین زمان از روی رنگ پاک کنید! همه این کارها را با کسری از آب که معمولا استفاده می شود انجام دهید.
هنگام تمیز کردن صندلی‌های روکش شده از جمله چرم‌ها، جزئیات خودکار با کارواش بخار را به نتایج شگفت‌انگیز تبدیل کنید. درست مانند پوست شما، گرما اجازه می دهد تا منافذ روی سطح باز شوند و از بین بردن چربی های انباشته شده و کثیفی آسان می شود. با ماساژ ملایم کارواش بخار روی چرم، گرما به اعماق سطح نفوذ می کند و هر گونه باکتری را بالا می برد و در نتیجه سطح بصری و میکروبی تمیز می شود.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.